Emaitzak: 10

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
El desarrollo de convertidores de frecuencia para motores de corriente alterna ha dado lugar a una menor utilización de los motores tradicionales de corriente continua. Korronte alternoko motorretarako maiztasun-bihurgailuen garapenak eragin du korronte zuzeneko motor tradizionalak gutxiago erabiltzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Se ha de recordar que ámbitos como el desarrollo social, afectivo y motor se vieron de forma extensa en laUnidad Didáctica2 y sería repetitivo hacer mención de nuevo de ellos. Gogoan eduki behar dugu garapen soziala, afektiboa eta motorra luze-zabal ikusi genituela 2.unitate didaktikoan, eta errepikatzea izango litzatekeela berriro aipatzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cada vez es más frecuente observar a pequeños mani-festar que se aburren teniendo las estanterías llenas de juguetes, en este sentido algunos estudios demuestran que, normalmente, cuanto más alto es el número de juguetes menor es la interacción social de la que suele disfrutar el niño, y que cuanto más estructurado y so-fisticado sea el juguete menos le permite al pequeño el desarrollo intelectual, social, motor, afectivo y creativo. Gero eta sarriago entzuten diegu haurrei apalak jostailuz lepo edukitzeaz aspertuta daudela. Hori horrela, ikerketa batzuen arabera, normalean, zenbat eta jostailu gehiago eduki, orduan eta elkarreragin sozial gutxiago izaten ditu haurrak, eta, zenbat eta egituratuagoa eta sofistikatuagoa izan jostailua, orduan eta aukera gutxiago ematen dizkio haurrari garapen intelektual, sozial, motor eta afektiboa eta sormena lantzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(Ejemplo: juego de desarrollo motor durante el baño, juego de desarrollo afectivo durante la alimentación, etc.) (Adibidea: garapen motorreko jolasa bainatu bitartean, garapen afektiboko jolasa elikatu bitartean, etab.).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por ello, estos objetos lúdicos han de estimular y facilitar, por una parte, este tipo de juegos de incipiente grupalidad y, por otra, el desarrollo de las habilidades motoras y cognitivas. Horregatik, objektu ludiko horiek, alde batetik, hastapeneko taldekotasuna dakarten jolasak estimulatu eta bultzatu behar dituzte, eta, bestetik, mugimendu- eta ezagutza-trebetasunak garatzeko bidea eman behar dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Zehar-lerroa (5)
Ver DVD desarrollo motor: esquema III Figuras 6 y 7. IkusiDesarrolo motorDVDa: III. eskema, 6. eta 7. irudiak.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

en el desarrollo motor autónomo descrito por Pikler, esta postura no se manifiesta. Pikler-ek deskribatutako garapen motor autonomoan, ez da agertzen jarrera hori.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

En el desarrollo motor y postural autónomo, los niños llegan siempre a la postura sedente a partir de la postura “semi-sentada” o “a gatas”. Garapen motor eta posturalean, “erdi eserita” edo “lau oinean” egotetik iristen dira beti haurrak eserita jartzera.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

se observa, cuando el desarrollo motor se organiza en forma autónoma entre los 13 y los 21 meses . Garapen motorra modu autonomoan antolatzen denean ikusten da,13. hilabetetik 21.era bitartean.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Quedan representadas así “las dos ramas del desarrollo motor” 10 : Hala, irudikatuta daude “garapen motorraren bi adarrak” 10 :

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra